Нові правила любительського та спортивного рибальства

Re: Нові правила любительського та спортивного рибальства

Повідомлення yurik » 10 червня 2013, 08:44

Може й схаменуться , як буде вже пізно ... Коли річки будуть за колючим дротом , як недавно набережна в Києві ...

А що ми можем зробити на даному етапі ?
Правильно скласти звернення , думаю варто було б залучити юриста чи того хто в цьому добре розбирається .
Можливо є такі серед рибалок ?

І взагалі ще недостатньо людей про це знають , коли розказував в селі місцевим рибалкам - вони кажуть - не може такого бути ! Кажуть , як це так ? Що я платити за вихід до річки буду ???

За це повідомлення автора yurik подякували: 2
Komandos (10 червня 2013, 13:21), Юра (11 червня 2013, 16:05)
Рейтинг:7.69%
 
yurik
 
Повідом.: 99
З нами з: 31 жовтня 2011, 12:39
Подякував (ла): 119 раз.
Подякували: 203 раз.

Re: Нові правила любительського та спортивного рибальства

Повідомлення вал » 11 червня 2013, 09:22

Що тут ждати.Прекрасний проект у експера.Попросити дозволу внести зміни до пункту 5.2.2.про заборону передачі об"єктів водного фонду загальнодержавного значення у користування та власність фізичних та юридичних осіб(досить з них і ставків) і добавити про безоплатний вилов риби в усіх водоймах загальнодержавного значення у межах норм і можна підписуватись та відсилати.Якщо шановний експерт буде проти- тоді так - треба шукати юристів.

За це повідомлення автора вал подякував:
zerik75 (15 червня 2013, 11:59)
Рейтинг:3.85%
 
вал
 
Повідом.: 6
З нами з: 23 квітня 2013, 09:46
Подякував (ла): 9 раз.
Подякували: 13 раз.

Re: Нові правила любительського та спортивного рибальства

Повідомлення expert » 13 червня 2013, 16:37

вал написав:Що тут ждати.Прекрасний проект у експера.Попросити дозволу внести зміни до пункту 5.2.2.про заборону передачі об"єктів водного фонду загальнодержавного значення у користування та власність фізичних та юридичних осіб(досить з них і ставків) і добавити про безоплатний вилов риби в усіх водоймах загальнодержавного значення у межах норм і можна підписуватись та відсилати.Якщо шановний експерт буде проти- тоді так - треба шукати юристів.

Я не проти, в мене таке враження, що основна з причин зміни правил.
Подивимось,що чиновники придумають.

За це повідомлення автора expert подякував:
zhuzha (13 червня 2013, 16:54)
Рейтинг:3.85%
 
Аватар користувача
expert
 
Повідом.: 1407
З нами з: 03 жовтня 2011, 21:18
Подякував (ла): 977 раз.
Подякували: 1779 раз.

Re: Нові правила любительського та спортивного рибальства

Повідомлення вал » 14 червня 2013, 08:56

Дякую expertу.Тоді що,швиденько пропонуємо і обговорюємо текст звернення,добавляємо проект правил expertа і хто не байдужий приїжджаємо в Рівне і підписуємо та висилаємо по інстанціях. Я надіюсь,що це Вами (рибалками) буде підтримано.
Особисто я вже звернувся до народних депутатів панів Вознюка та Сороки,в Асоціацію Рибалок України,в Агенство рибного гоподарства України.Може буде якийсь рух.Підтримуйте шановного еxpertа,можливо і мене,не мовчіть - це ж наш життєвий простір,його треба відстоювати.

За це повідомлення автора вал подякували: 4
Bizba (14 червня 2013, 14:33), expert (14 червня 2013, 13:42), PILORAMA (14 червня 2013, 09:01), zerik75 (15 червня 2013, 11:59)
Рейтинг:15.38%
 
вал
 
Повідом.: 6
З нами з: 23 квітня 2013, 09:46
Подякував (ла): 9 раз.
Подякували: 13 раз.

Re: Нові правила любительського та спортивного рибальства

Повідомлення expert » 23 липня 2013, 15:58

Державне Агенство Рибного господарства України на своєму сайті розмістило ось такий проект.
Як говориться "говорили балакали сіли і заплакали"

Проект

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

від ________________ № ____

Київ

Про затвердження Порядку здійснення любительського рибальства

Відповідно до статті 27 Закону України «Про рибне господарство, промислове рибальство та охорону водних біоресурсів» Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Затвердити Порядок здійснення любительського рибальства, що додається.
2. Визнати такою, що втратила чинність, постанову Кабінету Міністрів України від 18 липня 1998 р. № 1126 «Про затвердження Порядку здійснення любительського та спортивного рибальства» (Офіційний вісник України, 1998 р., № 29, ст. 1099; 2011 р., № 93, ст. 3374).
3. Міністерству аграрної політики та продовольства привести у трьохмісячний строк власні нормативно-правові акти у відповідність з цією постановою.



Прем'єр-міністр України М.Я. АЗАРОВ



ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від №


ПОРЯДОК
здійснення любительського рибальства

1. Згідно з цим Порядком у рибогосподарських водних об’єктах України дозволяється здійснення любительського рибальства всім громадянам України, іноземним громадянам, а також особам без громадянства відповідно до встановлених правил любительського рибальства. Винятком є рибогосподарські водні об’єкти (їх частин), що мають обмеження щодо їх спеціального використання (питні, технічні та інші), на яких лов (добування) водних біоресурсів заборонено, а також водні об’єкти в межах природно-заповідного фонду, де любительське рибальство заборонено положенням про них.
Любительське рибальство в межах територій та об’єктів природно-заповідного фонду (де здійснення цієї діяльності, у тому числі надання платних послуг, передбачено відповідним положенням), встановлюється відповідно до цього Порядку, де в якості суб’єкта господарювання, що здійснює організацію любительського рибальства, виступає адміністрація об’єкта або території природно-заповідного фонду.

2.Терміни, що використовуються в цьому Порядку, мають таке значення:
Підводний мисливець – рибалка-любитель, що здійснює підводне полювання.
Підводне полювання – вид любительського рибальства, при якому добування (вилов) риби здійснюється шляхом занурення рибалки-любителя у водне середовище без застосування автономних дихальних пристроїв за допомогою гарпунних рушниць всіх видів та найменувань, що приводяться в дію мускульною силою підводного мисливця.
Режим любительського та спортивного рибальства – встановлена на певний проміжок часу сукупність вимог та правил, які уточнюють, доповнюють або скасовують окремі положення правил рибальства для оптимізації кількісного та видового складу водних біоресурсів у визначеному водному об'єкті (його частині).
Рибалка-любитель – особа, що здійснює любительське рибальство.
Картка реєстрації підводного мисливця - документ, що підтверджує проходження перевірки знань з вимог правил любительського рибальства підводним мисливцем та реєстрацією в органі рибоохорони.
Відловлювальна картка – документ, що видається суб’єктом господарювання, який здійснює організацію любительського рибальства і засвідчує право фізичної особи здійснювати любительське рибальство в порядку спеціального використання водних біоресурсів у визначений термін.

Об’єкт любительського добування (вилову) - водні біоресурси певного виду та біологічного стану, щодо яких здійснюється любительське рибальство, добування, збирання.
Культурне рибне господарство – господарська діяльність, що направлена на створення сприятливих умов для любительського рибальства та надання послуг рибалкам – любителям на рибогосподарських водних об’єктах.

3. Любительське рибальство на території України здійснюється на засадах:
збереження та поліпшення середовища існування водних біоресурсів;
охорони, відтворення та раціонального використання водних біоресурсів;
спеціального використання водних біоресурсів за плату.

4. Рибогосподарські водойми (їх частини) та умови використання водних біоресурсів для любительського рибальства визначаються Мінагрополітики на підставі науково-біологічних обґрунтувань науково-дослідних установ, наукових підприємств та організацій.
Порядок визначення рибогосподарських водойм (їх ділянок) для любительського рибальства за науково-біологічними обґрунтуваннями, приналежність водойм до рибогосподарських категорій по здійсненню діяльності, пов’язаної з організацією любительського рибальства, встановлюється Правилами любительського рибальства.

5. На водоймах, визначених для любительського рибальства, забороняється промислове рибальство. На цих водоймах дозволяється проведення контрольного, науково-дослідного добування (вилову) водних біоресурсів та меліоративного вилову. В цих випадках суб’єктом господарювання, що здійснює зазначені види спеціального використання водних біоресурсів, отримується відповідний дозвіл на спеціальне використання водних біоресурсів у рибогосподарських водних об’єкта (їх частинах).

6. З метою оптимізації стану водних біоресурсів та раціонального їх використання в певних водоймах (або групах водойм) окремі положення правил рибальства можуть уточнюватися, доповнюватися або скасовуватися на певний проміжок часу режимами любительського рибальства (далі - Режими рибальства).
Режими рибальства розробляються Держрибагентством на підставі науково-біологічних обґрунтувань наукових підприємств та організацій та (або) обґрунтованих пропозицій органів рибоохорони і затверджуються Мінагрополітики.
7. На окремих ділянках водойм, які традиційно використовуються як для промислового, так і любительського рибальства, дозволяється розмежування у часі промислового і любительського рибальства (за днями тижня, сезонами року тощо). Зазначене розмежування встановлюється науково-біологічним обґрунтуванням, що визначає умови використання водних біоресурсів для любительського рибальства та затверджується Режимом рибальства.

8. Підводне полювання здійснюється за умови щорічної реєстрації в органі рибоохорони картки реєстрації підводного мисливця (додаток 1). Картка реєстрації видається організацією, що проводила підготовку та навчання підводного мисливця.

9. Умови та вимоги щодо здійснення підводного полювання, визначення рибогосподарських водних об’єктів (їх частин) для підводного полювання встановлюється правилами любительського рибальства.

10. Любительське рибальство здійснюється у порядку загального та спеціального використання водних біоресурсів.
У порядку загального використання любительське рибальство здійснюється безоплатно для особистого споживання (без права реалізації) у визначених водоймах (їх ділянках) загального користування, у межах встановлених норм безоплатного вилову знаряддями лову, встановлених для цього Правилами любительського рибальства.
В інших випадках любительське рибальство здійснюється в порядку спеціального використання водних біоресурсів з обов’язковим отриманням відловлювальної картки (додаток 2).
Відловлювальна картка видається суб’єктом господарювання, що організовує надання послуг з любительського рибальства, на засадах спеціального використання водних біоресурсів.

11. Вимоги щодо здійснення любительського рибальства на умовах загального та спеціального використання водних біоресурсів, відповідно до категорій водойм, визначаються Правилами любительського рибальства.

12. Правила любительського рибальства затверджуються Мінагрополітики та включають в себе:
район дії;
об’єкти любительського добування (вилову);
умови здійснення любительського рибальства;
вимоги щодо проведення змагань зі спортивного рибальства;
знаряддя та засоби любительського рибальства;
норми вилову та заходи зі збереження молоді водних біоресурсів;
місця та терміни заборони вилову водних біоресурсів;
порядок здійснення контролю за дотриманням правил рибальства та відповідальність за їх порушення;
умови любительського рибальства на засадах спеціального використання водних біоресурсів у водних об’єктах загального користування;
умови функціонування культурних рибних господарств (КРГ) та вимоги до здійснення любительського рибальства в спеціальних товарних рибних господарствах (СТРГ).

13. Змагання зі спортивного рибальства проводяться в порядку загального використання водних біоресурсів на рибогосподарських водних об’єктах, в терміни та знаряддями лову, визначеними відповідно до положення про ці змагання, Правилами любительського рибальства та вимогами законодавства у сфері фізичної культури та спорту.
Положення про змагання спортивного рибальства має відповідати вимогам, визначеним Мінкультури, а також вимогам природоохоронного законодавства, бути затвердженим організатором змагань зі спортивного рибальства та погодженим Держрибагентством. Положення затверджується органом рибоохорони, в зоні контролю якого будуть проводитись змагання, не пізніше ніж за один місяць до дати їх проведення.
У разі якщо змагання зі спортивного рибальства планується проводити на рибогосподарських водних об’єктах, де створено КРГ або СТРГ, положення про змагання зі спортивного рибальства окремо погоджуються з користувачем водних біоресурсів КРГ або СТРГ.


_____________________________


ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проекту постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження порядку здійснення любительського рибальства»

1. Обґрунтування необхідності прийняття проекту постанови КМУ
Проект постанови Кабінету Міністрів України “Про затвердження порядку здійснення любительського рибальства” (далі - Проект) розроблено з метою приведення вимог та правил щодо використання об’єктів тваринного світу, а саме риби та інших водних біологічних ресурсів під час здійснення любительського та спортивного рибальства до вимог чинної нормативно-правової бази рибогосподарській галузі та реалій сучасності.
2. Мета і шляхи її досягнення
Метою розробки Проекту є законодавче врегулювання питань, що виникають при здійсненні любительського рибальства, організації рекреаційних послуг, пов’язаних з любительським рибальством, у тому числі порядку організації суб’єктами господарювання любительського та спортивного рибальства на окремих водоймах.
Шляхами досягнення мети є визначення порядку здійснення любительського рибальства на умовах загального та спеціального використання водних біоресурсів в залежності від типу водного об’єкту, умов його рибогосподарського використання тощо.
3. Правові аспекти
На цей час в Україні діє постанова Кабінету Міністрів України від 18 липня 1998 року № 1126 «Про затвердження Порядку здійснення любительського і спортивного рибальства».
У зв’язку з прийняттям Закону України «Про рибне господарство, промислове рибальство та охорону водних біоресурсів», інших нормативно-правових актів необхідно приведення у відповідність існуючої правової бази у рибогосподарській галузі.
Для реалізації положень запропонованого акта немає потреби вносити зміни до інших законодавчих актів.
Після затвердження Проекту, на підставі його вимог будуть розроблена нова редакція Правил любительського рибальства.
4. Фінансово-економічне обґрунтування
Введення в дію зазначеного Проекту не потребує додаткових фінансових витрат з Державного бюджету України
5. Пропозиція заінтересованих органів
Проект потребує погодження з Мінфіном України, Мінекономрозвитку та Державною службою з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва України.
6.Регіональний аспект
Законопроект не стосується питання розвитку адміністративно-територіальних одиниць.
6.1. Запобігання дискримінації
У проекті постанови відсутні положення, які містять ознаки дискримінації.
7. Запобігання корупції
В даному законопроекті відсутні правила і процедури, які можуть містити ризики вчинення корупційних правопорушень.
8. Громадське обговорення
Проект постанови потребує проведення консультацій з громадськістю. Для обговорення, внесення пропозицій проект розміщено на веб-сайті Державного агентства рибного господарства України: http://www.darg.gov.ua. Обговорення, прийняття пропозицій здійснювалось протягом трьох місяців – з квітня по червень 2013 року.
9. Позиція соціальних партнерів
Проект акта не стосується соціально-трудової сфери.

10. Оцінка регуляторного впливу
Прийняття Проекту дозволить узгодити його норми із Законом України «Про рибне господарство, промислове рибальство та охорону водних біоресурсів», інших законів та нормативно-правових актів та забезпечить правову основу для здійснення любительського та спортивного рибальства, організації рекреаційних послуг відповідного напрямку.
Альтернативних варіантів досягнення цілей, передбачених цим проектом, немає.
Строк дії регуляторного акта необмежений.
Реалізація вимог акта не потребуватиме додаткових матеріальних та інших витрат.
Рівень поінформованості населення з основних положень акта - високий.
Проект закону не може порушувати або упереджувати законні інтереси громадськості.
Відстеження результативності даного регуляторного акта буде здійснюватись Державним агентством рибного господарства України шляхом проведення:
базового відстеження – результативність наказу буде здійснюватись шляхом аналізу даних щодо контролю за показниками у рибоохоронній роботі державних та громадських інспекторів.
повторного відстеження - через рік з дня набрання чинності;
періодичного відстеження - раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження.
У разі виявлення неврегульованих та проблемних моментів, буде розглядатись можливість їх виправлення через внесення відповідних змін.
11. Прогноз результатів соціально-економічних, правових та інших наслідків прийняття законопроекту
Прийняття Проекту буде сприяти раціональному використанню і охороні навколишнього природного середовища, створенню більш ефективного механізму щодо припинення порушень вимог законодавства у сфері охорони довкілля та усунення їх негативних наслідків.


Голова Держрибагентства України В.С. Дроник



АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
до проекту постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження порядку здійснення любительського рибальства»

1. Опис проблеми, яку планується розв’язати шляхом державного регулювання
Підставою для розроблення проекту постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження порядку здійснення любительського рибальства» (далі - Постанова) є Закон України «Про рибне господарство та охорону водних біоресурсів», інші законодавчі акти що здійснюють регулювання відносин в галузі природокористування.
Даний Проект розроблений з метою приведення у відповідність регулювання організації та здійснення любительського та спортивного рибальства до вимог сучасності.
На цей час відповідно до чинної постанови КМУ від 18 липня 1998 року № 1126 «Про затвердження Порядку здійснення любительського і спортивного рибальства» неврегульовані питання організації любительського та спортивного рибальства суб’єктами господарювання (дозволено лише громадськими організаціями), що унеможливлює ощадливе використання водних біоресурсів та сталий розвиток цього напрямку рибогосподарської галузі.
Ситуація, що склалась унеможливлює виконання дієвого контролю держави за розвитком та функціонуванням любительського рибальства.
2. Визначення цілей прийняття пропонованого акта
Ціль прийняття пропонованого акта – забезпечення реалізації вимог Закону України «Про рибне господарство та охорону водних біоресурсів», Закону України «Про тваринний світ», введення в дію нової редакції постанови КМУ від 18 липня 1998 року № 1126 «Про затвердження Порядку здійснення любительського і спортивного рибальства» та подальше опрацювання до вимог сучасності Правил любительського риболовства, затверджених наказом Державного комітету рибного господарства України від 15.02.1999 № 19 в частині регулювання, охорони водних біоресурсів, введення порядку організації любительського рибальства.
3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей
У даному випадку вбачається за можливе визначити два альтернативні способи досягнення встановлених цілей.
1. Залишити існуючі норми впровадження любительського рибальства у водних об’єктах України.
Постанова КМУ від 18 липня 1998 року № 1126 «Про затвердження Порядку здійснення любительського і спортивного рибальства» є єдиним документом КМУ, що визначає порядок впровадження, організації та здійснення любительського та спортивного рибальства у рибогосподарських водних об’єктах України.
Проте залишити її незмінною немає можливості, оскільки дані норми у частині організації любительського та спортивного рибальства не тільки протирічать чинному законодавству, а й не дозволяють суб’єктам господарювання реалізувати право на здійснення господарської діяльності у вигляді організації рекреаційних послуг – любительське рибальство на засадах спеціального використання водних біоресурсів.
2.Прийняти нову редакцію постанови КМУ від 18 липня 1998 року № 1126, що забезпечить:
- державний контроль за використанням водних біоресурсів при здійсненні любительського рибальства на належному рівні;
- раціональне використання та відтворення риби та інших водних біоресурсів шляхом забезпечення проведення суб’єктами господарювання обов’язкових меліоративних робіт та вселення цінних видів риб на водних об’єктах, переданих у користування;
- дасть можливість запобігати незаконному використанню риби та інших водних біоресурсів під час нелегальної організації любительського та спортивного рибальства на платній основі (спеціальне використання водних біоресурсів).
4. Опис механізму, який пропонується застосувати для розв’язання проблеми та відповідні заходи
Механізм розв’язання проблеми включає підхід до визначення умов впровадження любительського та спортивного рибальства в залежності від категорії водойм та типу відносин, що виникають при наданні водойм у користування (оренда земель водного фонду, надання їх у постійне користування, погодження проведення господарської діяльності з боку органів влади або первинних землекористувачів тощо).
Порядком встановлено, що водойми (їх частини) та умови використання водних біоресурсів для любительського рибальства на умовах загального та спеціального використання визначаються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері рибного господарства за поданням органів рибоохорони на підставі науково-біологічних обґрунтувань.
Вимоги щодо здійснення любительського рибальства та застосування знарядь і способів лову (добування), норми вилову (добування), заборонені місця та терміни заборони лову та спортивних змагань встановлюються Правилами любительського рибальства, які затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері рибного господарства і рибної промисловості.
У Правилах любительського рибальства визначається район дії, норми вилову (добування) за вагою та поштучно, заборонені та дозволені знаряддя і способи, заборонені місця, терміни заборони лову (добування) водних біоресурсів, умови проведення спортивних змагань з рибальства, умови використання маломірних суден, особливо в нерестовий період, на шляхах міграції і в місцях зосередження водних біоресурсів.
Зазначені Правила любительського рибальства (їх нова редакція) розробляються паралельно, та затверджуються наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України в тримісячний термін з моменту прийняття постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження порядку здійснення любительського рибальства»
Крім того, постановою визначаються обмеження при здійсненні любительського та спортивного рибальства.
5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта
Прийняття даного проекту надасть можливість здійснення організації любительського та спортивного рибальства на законних підставах суб’єктами господарювання, створить передумови виведення з «тіні» існуючих організацій, що надають рекреаційні послуги, пов’язані з любительським та спортивним рибальством, що в свою чергу забезпечить створення офіційних робочих місць та відповідні надходження до бюджетів всіх рівнів.
6. Визначення очікуваних результатів прийняття регуляторного акта, аналіз очікуваних вигод і витрат від його прийняття
Пропонується застосувати текстовий спосіб вираження вигод та витрат.

Суб’єкт
впливу Вигоди Витрати
Держава Встановлення правопорядку, зміцнення законності, запобігання правопорушенням, удосконалення державного регулювання та контролю в сфері природокористування водними живими ресурсами Додаткові витрати відсутні.
Суб’єкти господарювання Визначення прав та обов’язків у сфері господарської діяльності, пов’язаної з організацією любительського рибальства, отримання законодавчо - обґрунтованих підстав для створення та функціонування господарств рекреаційного напрямку для впровадження любительського та спортивного рибальства. Додаткові витрати відсутні
Населення Визначення прав та обов’язків, виховання громадян у дусі точного і неухильного додержання законодавства у сфері вилову риби, використання та охорони природних ресурсів. Закріплення права на безкоштовний лов, визначення пільгових категорій громадян. Додаткові витрати відсутні
7. Обґрунтування запропонованого строку дії акта
Строк дії акта не обмежений, оскільки дія Законів України «Про тваринний світ» від 13.12.01 № 2894-III, «Про рибне господарство та охорону водних біоресурсів» від 08.07.11 № 3677-VI не обмежена часом.
8.Визначення показників результативності регуляторного акта
Дія даного регуляторного акта поширюється на всі особи - суб'єкти права, що перебувають на території держави тимчасово або постійно та підпадають під дію його приписів.
Показники результативності регуляторного акту визначаються в забезпеченні громадян України правом на безоплатний лов, кількості офіційно організованих господарств, що впроваджують любительське та спортивне рибальство, збільшення кількісного та якісного складу іхтіофауни на водоймах, де впроваджено любительське рибальство на засадах спеціального використання водних біоресурсів.
При затвердженні зазначеного регуляторного акта будуть вирішені наступні завдання:
державний контроль за використанням об’єктів тваринного світу при здійсненні любительського та спортивного рибальства на належному рівні;
раціональне використання та відтворення риби та інших водних живих ресурсів шляхом забезпечення проведення суб’єктами господарювання обов’язкових меліоративних робіт та вселення цінних видів риб на водних об’єктах, переданих у користування;
дасть можливість запобігати незаконному використанню риби та інших водних біоресурсів під час нелегальної організації любительського та спортивного рибальства на платній основі (спеціальне використання водних біоресурсів).
Рівень поінформованості суб’єктів господарювання або фізичних осіб з основних положень акта – середній, за рахунок розміщення проекту постанови КМУ «Про затвердження порядку здійснення любительського та спортивного рибальства» на веб-сайті Державного агентства рибного господарства України: http://www.darg.gov.ua.
9. Перелік заходів, спрямованих на відстеження результативності регуляторного акта у разі його прийняття
Стосовно регуляторного акта здійснюється базове, повторне та періодичне відстеження у межах строків, установлених статтею 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»:
базове відстеження – до набрання актом чинності;
повторне відстеження – через рік з моменту набрання актом чинності;
періодичні відстеження – кожні три роки, починаючи з дня заходів з повторного відстеження результативності цього акта.
Вид даних для відстежень – дослідження статистичних показників.

За це повідомлення автора expert подякував:
Komandos (23 липня 2013, 17:40)
Рейтинг:3.85%
 
Аватар користувача
expert
 
Повідом.: 1407
З нами з: 03 жовтня 2011, 21:18
Подякував (ла): 977 раз.
Подякували: 1779 раз.

Re: Нові правила любительського та спортивного рибальства

Повідомлення expert » 04 серпня 2013, 07:26

Доки з правилами непонятка дехто спекулює на цьому.

"У ставках купатися і рибалити можуть усі"
Олег ЛИСТОПАД
20 липня

ПРАВИЛО

Нова постанова уряду не дозволить орендарям водойм знущатися з людей

З 1 липня в Україні діє новий порядок оренди водойм. Він визначається «Типовим договором оренди водних об’єктів», що затверджений постановою Кабінету Міністрів від 29 травня цього року. Особливість типового договору — те, що за ініціативи Прем’єр-міністра до нього внесено пункт щодо обов’язковості забезпечення вільного доступу до цих водойм пересічних громадян: «Передача в оренду водного об’єкта здійснюється без обмеження права загального користування, якщо інше не визначено законом».

До речі, аналогічну вимогу висуває й чинний Водний кодекс у ст. 51: «Орендарі водного об’єкта зобов’язані передбачити місця для безоплатного забезпечення права громадян на загальне водокористування». Але кодекс не передбачає покарання за невиконання цієї вимоги. Тепер же ситуація змінилася: оренду можна скасувати у разі невиконання умов договору.

Отже, постанова чітко зазначає, що орендар ставка чи озера не має права забороняти людям купатися у водоймі. А також рибалити, плавати на човнах, здійснювати забір води без застосування споруд або технічних пристроїв (наприклад, на полив) тощо.

На часі — закон про адміністративну відповідальність за обмеження доступу до водойм. Фото Світлани Скрябіної

Нова постанова має зняти соціальну напругу, особливо в селах.

Адже є чимало прикладів, коли людей, які самі ж ці ставки копали, охорона не підпускає до берега на гарматний (точніше, пістолетний або автоматний) постріл. Доходило і до побиття, і до смертовбивства.

Тепер же озброюйтесь номером «Урядового кур’єра» за 27 червня (стор. 19–20) і з посиланням на Прем’єр-міністра сміливо прямуйте до улюбленої ковбані. А як не допоможе читання вголос — викликайте міліцію, пишіть скаргу до органу виконавчої влади або місцевого самоврядування з вимогою розірвати угоду про оренду. Копію — до прокуратури (бажано рекомендованим листом з повідомленням про вручення).

Цим типовим договором буде визначено перелік заходів із покращення екологічного стану водойми. Про це на ініційованій Українською екологічною лігою прес-конференції «Нова водна політика України» повідомив заступник голови Держводагентства Олексій Чунарьов. Він також нагадав, що серед сюрпризів цьогорічної повені були і такі неприємні, як прорив гребель ставків. «Знайти орендарів цих водойм (а саме вони мали стежити за технічним станом гідроспоруд) було дуже складно. А притягти до відповідальності взагалі неможливо, — зазначив О. Чунарьов. — Але тепер цьому покладено край». У типовому договорі прописано також відповідальність орендарів за збитки, завдані третім особам внаслідок експлуатації водойми.

Постанова стала одним із документів, у яких відобразилося бачення нової водної політики України Радою національної безпеки й оборони, Президентом та урядом. У спеціальному указі Президента зокрема декларуються такі важливі принципи, як басейновий підхід, інтегроване управління водними ресурсами, заборона для промпідприємств вводити тимчасові відхилення від санітарних норм, застосування економічних механізмів стимулювання водоощадних технологій.

За інформацією Олексія Чунарьова, також готується законопроект зі змінами до Водного кодексу, де серед інших новацій буде введено законодавче поняття «санітарні витрати річки», тобто той мінімальний рівень, який повинна мати водна артерія для свого функціонування як живого комплексного утворення. Регламентуватиме новий закон і діяльність басейнових рад, які на сьогодні, на жаль, не мають достатніх механізмів впливу на функціонування наших водойм.

Урядовий кур'єр.



Асоціація рибоводів
"Союз"
Вінницька область
Центр: 21050, м. Вінниця, вул. Соборна,52, код 33762386
Конт. тел. 096-479 30 59; 067-255 72 45
№ 29 від 25.07.2013 р
Департамент охорони, використання водних біоресурсів
та регулювання рибальства Держрибагентства України
04053 м. Київ, вул. Артема 45-а

Шановний Андрій Валерійович !

20 липня 2013 року в газеті «Урядовий кур’єр» (газета центральних органів виконавчої влади України) надрукована стаття Олега Листопада «У ставках купатися і рибалити можуть усі» , яка нібито «роз’яснює» Постанову КМУ № 420 від 29 травня 2013 року про затвердження Типового договору оренди водних об’єктів.
Стаття відверто перекручує зміст документу та вводить в оману рибалок. Крім того, такі заклики: озброюйтесь номером «Урядового кур’єру», ловить рибу де хочете, скільки хочете, а не дозволять - вимагайте розриву договору оренди – провокують до соціальної напруги та протистояння громадян та підприємців.
Стаття закликає до грубого порушення закону, ще й з посиланням на підтримку такого беззаконня Президентом та Урядом!
Без умовно, такі заклики печатного органу інформації, видання центральних органів виконавчої влади України, не можуть залишатись без реакції з боку центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері рибного господарства (Держрибагенство).
Уже негативна реакція цієї статті випливає на рівні районних державних адміністрацій (Барський район, Жмеринський район Вінницької області), які беруть її на озброєння та теж закликають людей порушувати закон, «інакше відберемо ставки!»
Поважний орган масової інформації повинен зважати на позицію законодавця з приводу захисту права власності. Водні об’єкти за договорами оренди передаються суб’єкту аквакультури (орендареві) для риборозведення та вирощування товарної риби. Водойми зариблюються товарними видами риби відповідно до цільового призначення. Як правило, рибогосподарські водойми спускаються, обробляються згідно санітарних та технологічних норм. Аборигенні види риб, вилов яких здійснюється в межах загального природокористування, визначеного ст. 45 Водного кодексу України та ст.. 26 Закону України «Про рибне господарство..» у рибогосподарських ставках відсутні, або є у невеликих кількостях. На підставі ст. 775 ЦК України орендареві належить право власності на плоди, продукцію, доходи, одержані ним у результаті користування річчю, переданою у найм. Дана позиція узгоджується із викладеною в ч. 1 ст. 25 Закону України «Про оренду землі», а саме: орендар земельної ділянки має право отримувати продукцію і доходи. Відповідно до ч. 1 ст. 321 ЦК України право власності є непорушним. Ніхто не може бути протиправно позбавлений цього права чи обмежений у його здійсненні. Такі ж положення містять статті 3, 6 Закон України «Про аквакультуру», згідно якої діяльність з аквакультури не належить до спеціального використання водних біоресурсів і суб’єкти аквакультури мають право на власність об’єктів аквакультури та продукції аквакультури, а також отримання доходу від їх реалізації;об’єкти аквакультури, які розведені, утримуються та/або вирощуються суб’єктами аквакультури у межах наданих їм відповідно до закону у приватну власність, в користування рибогосподарських водних об’єктів (їх частин) або набуті іншим не забороненим законом шляхом, перебувають у їх приватній власності.
Закон чітко визначає права громадян на загальне користування водними біоресурсами в ст.26 Закону України «Про рибне господарство …», в якій зазначено, що громадяни мають право використовувати безоплатно водні біоресурси в наукових, культурно-освітніх та виховних цілях для задоволення естетичних, оздоровчих, рекреаційних та інших потреб без вилучення їх з природного середовища, а також здійснювати любительське і спортивне рибальство у водних об'єктах загального користування в межах встановлених законодавством обсягів безоплатного вилову водних біоресурсів. Цим же законом визначені право власності на водні біоресурси та порядок припинення такого права , Більш того, ст..39 Закону України «Про рибне господарство …» гарантує захист прав суб’єктів рибного господарства законом.
На яких підставах видання центральних органів виконавчої влади України «Урядовий кур’єр» розчерком пера безвідповідально позбавляє орендарів права власності на результати своєї праці, на вирощену підприємцем рибу!
Просимо терміново втрутитись в ситуацію та аргументовано зобов’язати до написання роз’яснення та тему права власності на об’єкти аквакультури. І якщо фахівці Держрибагенства України не будуть виступати на боці ЗАКОНУ, громадськість рибної галузі буде вимушена звертатись до Президента та Уряду про захист своїх законних інтересів.


З повагою
Голова Асоціації рибоводів «СОЮЗ» Іван Агарков
Аватар користувача
expert
 
Повідом.: 1407
З нами з: 03 жовтня 2011, 21:18
Подякував (ла): 977 раз.
Подякували: 1779 раз.

Наймасштабніша дерегуляція в рибному господарстві

Повідомлення PILORAMA » 17 січня 2016, 21:18

Чи буде дiло?

«Закон №2558а започатковує наймасштабнішу дерегуляцію в рибному господарстві», - Владислава Рутицька
13.01.2016 13:54
Серед скасування 22 дозвільних документів та адміністративних послуг у сфері АПК, 7 стосуються виключно рибного господарства. Закон №2558а «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо дерегуляції в агропромисловому комплексі» підписаний Президентом України Петром Порошенко 31 грудня 2015 року.
У результаті обговорень, які тривали протягом першої половини 2015 року, було проаналізовано 110 дозвільних та інших обов’язкових процедури в АПК. На підсумок, у Законі запропоновано скасувати та/або обмежити дію 22 дозвільних процедур.
«Ліквідація низки адміністративних послуг Держрибагентства є дуже важливою. Окрім того, нові правила роботи відповідають європейським стандартам. Зокрема, ведення обліку суб'єктів господарювання - виробників консервів і пресервів із водних біоресурсів та присвоєння таким суб'єктам номерів (застаріла технологія виробництва пресервів безпосередньо на кораблях, що не відповідає європейським стандартам та не використовується в Україні); обліку зовнішньоекономічних договорів (контрактів) стосовно рибогосподарської продукції для визначення рівня індикативних цін на такі товари (дублює функцію Державної фіскальної служби); атестації педагогічних працівників навчальних закладів I рівня акредитації, що належали до сфери управління Держрибагентства, але наразі перейшли у підпорядкування до Міністерства освіти і науки тощо», - зазначає заступник Міністра з питань євроінтеграції Владислава Рутицька.
Окрім того, при Держрибагенстві функціонує Експертна рада з питань виконання плану заходів Робочої групи "Рибне господарство" у рамках Єдиної комплексної стратегії розвитку сільського господарства та сільських територій України на 2015-2020 рр., яка має на меті допомагати у реформуванні рибної галузі.
«У тісному співробітництві з Мінагрополітики, експертами ринку та громадськими активістами ми розробили закон, покликаний спростити умови роботи вітчизняних підприємців, в першу чергу малого та середнього бізнесу. Ми намагалися максимально врахувати побажання всіх гравців ринку, а також гармонізувати законодавство України із нормативною базою країн ЄС. Ми вдячні парламентаріям за те, що закон був підтриманий. Впевнені, що вже у 2016 році галузь відчує перші позитивні зміни від дерегуляції», - заявив Ярема Ковалів, Голова Держрибагенства.
Що стосується рибної галузі, то мова йде про:
Скасування ліцензії для риболовних підприємств окрім тих, що здійснюють лов у водах за межами юрисдикції України і потребують ліцензію відповідно до вимог міжнародних регулюючих організацій;
В 2016 році для рибальства в акваторії України рибалкам буде необхідно отримати лише дозвіл, де буде вказана інформація щодо водойми, знаряддя лову і дозволеного для промислу виду риби.
Термін видачі дозволу на спеціальне використання водних біоресурсів у рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах) України, а також за межами юрисдикції України для суден, які здійснюють океанічний промисел скорочено з 30 до 10 днів.
Скорочено перелік бюрократичних підстав для відмови у видачі Дозволу.
Держрибагентство скасовує ведення окремого реєстру гідротехнічних споруд рибогосподарських водних об'єктів. Він стане складовою загального Державного електронного реєстру рибогосподарських водних об’єктів, що з’явиться в Україні уже в 2016 році і буде представлений у вільному доступі.
http://minagro.gov.ua
PILORAMA
 
Повідом.: 136
З нами з: 25 січня 2012, 19:52
Подякував (ла): 225 раз.
Подякували: 57 раз.

Re: Нові правила любительського та спортивного рибальства

Повідомлення yurik » 21 липня 2016, 19:14

Держрибагентство України

Запрошуємо долучитися до обговорення нового Порядку здійснення любительського рибальства!
Чинні Правила любительського і спортивного рибальства були розроблені ще у 1998 році і наразі застаріли. Тому ‎ Держрибагентство‬ ініціює розробку нових Правил любительського та спортивного рибальства.
Відповідно до законодавства, розробці Правил передує розробка Порядку здійснення любительського рибальства та його прийняття через постанову ‪‎КМУ‬. Ознайомитися із проектом Постанови можна тут: bit.ly/poryadokrybalstva
Ми прагнемо врахувати всі деталі, тому просимо вас долучитися.
Чекаємо пропозиції та зауваження на електронну скриньку: fish@darg.gov.ua або за телефоном 044 482 38 24 до 21 вересня.
Заздалегідь дякуємо!

ЗображенняЗображення
yurik
 
Повідом.: 99
З нами з: 31 жовтня 2011, 12:39
Подякував (ла): 119 раз.
Подякували: 203 раз.

Поперед.

Повернутись до Рибоохорона

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей

cron